Tvorba stylu pro LaTeX

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Thu Oct 24 11:09:32 CEST 1996

Dobry den,
    potrebuji, aby
      1) stranka mela zahlavi a pritom bylo cislovani stranek dole.
      2) poznamky pod carou mely trochu jinou upravu -- jiny
         font, baselineskip, jinou mezeru mezi carou a prvni
         poznamkou.

To umim bez problemu udelat v plainu, ale nevim, kde to smim udelat
v LaTeXu, aby se mi nerozsypal. Mam nektera makra LaTeXu predefinovat
v preambuli nebo napsat styl? Jak se pise styl? Budu muset instalovat
novy LaTeX? Mam pouzit existujici styly (fancyheadings)?

Neradte mi, ze si mam mit novy LaTeX uz davno ani ze mam psat
v plainu. Ja za to nemohu, ja tu knihu nepsal, jen jsem byl pozadan
o radu a nechtelo se mi odpovidat "bezte do haje, ja jsem plainTexista
a stejne mate stary LaTeX, takze az najdete LaTeXistu tak se s Vami
stejne nebude bavit."
                                 Diky predem za veskere rady,
                                                               Stepan