Kresleni elektronickych schemat

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Oct 22 07:18:09 CEST 1996

> Dobry den,
>   kamarad se na me obratil s dotazem, zda lze nejak "kulturne" v (La)TeXu
> kreslit elektronicka schemata. Nevite nekdo, prosim, zda na to existuje
> nekde nejaky balik maker, popripade dokumentace ?

Neviem ci uz niekto vyrobil makra na elektronicke schemy. Ja som nieco take
potreboval tak asi pred troma rokmi. Urobil som asi 30 vseliakych makier
(dioda, transformator, integrovany obvod......). Potreboval som vtedy asi 50
stran vseliakych schem a tieto makra mi velmi urychlili sazbu. Vhodny je aj
editor, ktory bez oznacenia kopiruje riadok (tak sa daju rychlo kreslit
ciary). Dokumentacia nie je k tomu ale mam
jeden subor na ukazku a tam sa da lahko zistit, ze ako som ich pouzival. Tie
makra maju len par riadkov (integrovany obvod je robustnejsi). Lahko ich mozete
modifikovat alebo doplnit pre Vas chybajucimi. Je to v prostredi picture. Ak
su velke/male mozete ich zmensovat/zvacsovat cez \unitlength....

Ak mate zaujem, mozem obidva subory poslat.

Zdravi
            Ladislav Bitto
            Geofyzikalny ustav SAV
            Bratislava                 e-mail: geoflabi at savba.sk