uvozovky

Hanuš Adler had at pdas.cz
Wed Nov 20 12:28:19 CET 1996

On Tue, 19 Nov 1996, Hans Ginzel wrote:

> Ano, vsiml jsem si, ze napsalo nekolik kolegu, jak jim perfektne funguji
> normalni (dvojte) uvozovky, a neprecetli si, o co nam slo.
>
> Pokud si ztahnete vyse uvedeny opraveny soubor czech.sty, budete moci
> snadno psat misto leve uvozovky levy apostrof a misto prave pravy
> apostrof:

Ale to je asi reseni pro latex, ze, bude to fungovat v TeXu? Pripadne je
mozne definovat nejak \crq a \clq v TeXu aniz bych musel pouzit latex?

Nejsem jeste prilis v obraze co se rozdilu mezi TeXem a latexem tyce a
stejne predpokladam, ze je lepsi nejdriv znat poradne TeX...

Diky za rady,

Hanus Adler

--
Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp