uvozovky

Hans Ginzel Hans at mail.kolej.mff.cz
Tue Nov 19 20:15:52 CET 1996

=?ISO-8859-2?Q?Hanu=B9_Adler?= wrote:

> omlouvam se, ale rad bych se pripomenul s puvodnim dotazem; totiz
> potrebuji jednoduche uvozovky...

Ano, vsiml jsem si, ze napsalo nekolik kolegu, jak jim perfektne funguji
normalni (dvojte) uvozovky, a neprecetli si, o co nam slo.

Pokud si ztahnete vyse uvedeny opraveny soubor czech.sty, budete moci
snadno psat misto leve uvozovky levy apostrof a misto prave pravy
apostrof:

\input czech.sty
\csprimeson
``Rekla mi jen `Ne!' a zavesila.''
\par % resp.
\uv{Rekla mi jen `Ne!' a zavesila.}
\par % jsou take definovany prikazy \clq a \crq
     % pozor posledni radek dava jiny vysledek -
     %   - mezera mezi pravou uvozovkou a a je mensi
\uv{Rekla mi jen \clq Ne!\crq a zavesila.}