uvozovky

Hanuš Adler had at pdas.cz
Tue Nov 19 16:12:08 CET 1996

On Tue, 19 Nov 1996, Petr Olsak wrote:

> Zavadu jsem odstranil opravou czech.sty a slovak.sty, cimz tyto styly
> prechazeji z verze 1.5 na verzi 1.51 <Nov.1996>.
>
> Opravene styly jsem zabalil dnes (19.11.96) do noveho csplain.zip a
> csplain.tar.gz a umistil do distribuce csTeXu na pocitac
> math.feld.cvut.cz.

omlouvam se, ale rad bych se pripomenul s puvodnim dotazem; totiz
potrebuji jednoduche uvozovky...

Nyni pouzivam misto leve uvozovky carku a misto prave apostrof. Nezda se
mi to nijak ciste a navic apostrof se od skutecne prave uvozovky velmi
lisi. Poradte, prosim...

Dekuji,

Hanus Adler

--
Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp