?CSED?: nova chyba

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Nov 15 12:22:13 CET 1996

On Fri, 15 Nov 1996, Jan Valdman wrote:

> Zdravim vsechny,
> po precteni novych mailu mne jeste napadlo, ze "muj" csed ma jeste
> jednu mouchu: Casto kurzor pri editaci zaleze pod spodni okraj
> obrazovky, kde ale nadale funguje! Pouzivam csed z diskety cstex94
> upgrade. Pokud jsem tuto verzi pouzival pod instalaci cstex93, bylo
> vse ok. Ted pouzivam cstex9x ztazeny asi pred mesicem z ftp.
>
> Nema nekdo (z vyboru) prehled, jake vsechny verze csedu behaji po
> svete? Jaka a kde je posledni verze?

Nejsem sice (z vyboru), ale uvedu sve znalosti. V baliku cstex93 byla
"starsi verze" programu csed.exe, v baliku cstex94 (ktery bylo mozne
vytvorit za pomoci cstex93 a diskety "upgrade94") je "novejsi verze"
programu csed.exe. V baliku cstex95,96 (tj. soucasny) je zcela stejna
verze csed.exe, jako v cstex94.

V cem se uvedene dve verze lisi (myslim vlastnosti), nevim.
Existuji-li jeste starsi verze, nebo jeste novejsi, nez vyse zminene dve,
nevim.

Vim ale, ze program spravne nejde anonymne ziskat ze site, ale az po
registraci podle nejakeho PIN jej mohou pouzivat clenove CSTUGu.

Petr Olsak