?CSED?: nova chyba

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Fri Nov 15 12:09:36 CET 1996

> Zdravim vsechny,
> po precteni novych mailu mne jeste napadlo, ze "muj" csed ma jeste
> jednu mouchu: Casto kurzor pri editaci zaleze pod spodni okraj
> obrazovky, kde ale nadale funguje! Pouzivam csed z diskety cstex94
> upgrade. Pokud jsem tuto verzi pouzival pod instalaci cstex93, bylo
> vse ok. Ted pouzivam cstex9x ztazeny asi pred mesicem z ftp.

Asi vas nepotesim, ale moj csed ma este inaksiu "mouchu", ktora sa
ale prejavuje len na pocitaci v praci. Doma mi funguje vsetko ako ma
byt.
Problem sa prejavuje tak, ze ked z MNU zavolam csed, tak najprv musim
stlacit klavesu <backspace>, inak hociktora ina ukonci editor a
odrazu sa ocitnem niekde celkom inde, napriklad v menu na
konfigurovanie alebo podobne. Zvlastne, nie?

Nechcel som do toho vrtat, ale ked uz vsetci vytahujete tie problemy,
mozno by bolo dobre pozriet sa na vsetky naraz...

                Riso Balogh