?CSED?: nova chyba

Jan Valdman VALDMAN at hermes.zcu.cz
Fri Nov 15 11:39:38 CET 1996

> Z toho usudzujem, ze mate asi inu verziu (novsiu?). No ale to je jedno. Myslim
> si, ze chyba je v zdrojovom kode programu. Chyba v allokacii, nieco sa prekryva
> v pamati....

Zdravim vsechny,
po precteni novych mailu mne jeste napadlo, ze "muj" csed ma jeste
jednu mouchu: Casto kurzor pri editaci zaleze pod spodni okraj
obrazovky, kde ale nadale funguje! Pouzivam csed z diskety cstex94
upgrade. Pokud jsem tuto verzi pouzival pod instalaci cstex93, bylo
vse ok. Ted pouzivam cstex9x ztazeny asi pred mesicem z ftp.

Nema nekdo (z vyboru) prehled, jake vsechny verze csedu behaji po
svete? Jaka a kde je posledni verze?

Nevyjadri se k chybam (muzeme to tak pracovne nazvat :-) ) nekdo
kompetentni, napriklad autor?

                        s pozdravem
                            Jan Valdman