Opravy instalace CSTeX 96

Jan Valdman VALDMAN at hermes.zcu.cz
Thu Nov 7 14:42:04 CET 1996

> Potom jsem jen tak zkousel TeXMex, protoze chci pouzivat kameniky
> zacal jsem opravovat system.ini, ale nenasel jsem soubor
> xlateeke.bin
> kdepak se da asi sehnat?

Narazil jsem na stejny problem asi pred tydnem, proto bych odpoved na
tuto otazku take rad slysel. Dale jsem take ve svych Workgroupech
nemohl najit soubor vbrun3d.dll (nebo nejak tak). Osobne jsem sice
odpurce W. ale pro nejake specificke veci bych Texmex uvital.
Nesepsal by nekdo podrobnejsi navod na instalaci?

Me problemy:
v texmexu jsem nastavil cesty na extendry, tex a formaty, ale:
- tex nenajde stylove soubory, neumin nijak nastavit cestu do texinput
- dwiwin nenachazi fonty, i kdyz jsem v texmexu nastavil cesty do
  emtex\fonts. Neumim take nastavit ostatni parametry pro dwiwin
  zrejme potrebne (nejakou obdobu cnf souboru)

Mozna, ze se to tu jiz pred casem probiralo nebo to je uz nekde
sepsane, ale budu rad i za maly tip.

s pozdravem
Jan Valdman