Opravy instalace CSTeX 96

Josef Krob jokr at ics.muni.cz
Thu Nov 7 15:17:18 CET 1996

On  7 Nov 96 at 14:07, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den,
>
> dnes jsem se dostal k preinstalovani TeXu.
> Narazil jsem na nektere drobnosti.
> Jednak se trochu zmenilo rozdeleni disket emtexu, moje instalace
> vznikala "postupnym" stahovanim toho nejnovejsiho, mel jsem tedy
> nejnovejsi emtex, ale starsi instalacni davky. Oprava nebyla slozita,
> ale poslu je s timto dopisem, aby to nemusel delat kazdy znovu.
>
> Potom jsem jen tak zkousel TeXMex, protoze chci pouzivat kameniky
> zacal jsem opravovat system.ini, ale nenasel jsem soubor
> xlateeke.bin
> kdepak se da asi sehnat?

> [...]

Vse potrebne a aktualni je na me strance, adresa viz nize. Pokud to
Petr Sojka da jako aktualizaci i na ...local/cstug/krob bude to i
tam.

Josef Krob

Katedra filosofie           _/ _/_/_/ _/  _/ _/_/_/ Dept. of Philosophy
Filosoficka fakulta        _/ _/  _/ _/_/   _/_ _/  Faculty of Arts
Masarykova universita _/  _/ _/  _/ _/  /  _/  _/   Masaryk University
A. Novaka 1          _/_/_/ _/_/_/ _/  _/ _/   _/   tel.:(42 5) 41 12 11 63
660 88 Brno         Josef Krob    jokr at phil.muni.cz fax.:(42 5) 41 12 14 06
                      http://www.phil.muni.cz/~jokr