Opravy instalace CSTeX 96

Pavel Lisy pavel at tmapy.cz
Thu Nov 7 14:07:54 CET 1996

Dobry den,

dnes jsem se dostal k preinstalovani TeXu.
Narazil jsem na nektere drobnosti.
Jednak se trochu zmenilo rozdeleni disket emtexu, moje instalace
vznikala "postupnym" stahovanim toho nejnovejsiho, mel jsem tedy
nejnovejsi emtex, ale starsi instalacni davky. Oprava nebyla slozita,
ale poslu je s timto dopisem, aby to nemusel delat kazdy znovu.

Potom jsem jen tak zkousel TeXMex, protoze chci pouzivat kameniky
zacal jsem opravovat system.ini, ale nenasel jsem soubor
xlateeke.bin
kdepak se da asi sehnat?

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel at tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |