Latex --> MS WORD 6.0

Michal Kocer (Michal Kočer) <kocer@merlin.pap.univie.ac.at> kocer at merlin.pap.univie.ac.at
Thu May 30 03:29:39 CEST 1996

My jsme to resili tak, ze jsme posilali do konferenci a zurnalu, kde
vyzadovali WORD, proste pouze camera-ready kopii a na diskete
TeXovsky zdroj a prilozili jsme par radek v nichz jsme vysvetlili
co nas k tomu vedlo.
Vetsina serioznich fysikalnich konferenci a zurnalu vsak prijima
TeXovske zdroje, nekteri je dokonce preferuji...

> Windows sa pritom sprava ako spravny WYSIWYG, a podla zmeny rozlisovacej
> schopnosti tlaciarne to rovnako rozhadzuju aj v oknicku.
> Nech zije WYSIWYG, naco je nam prenositelnost dokumentov !

To co pisete je vyzkousene a funguje to tak jak jste popsal.
Mozna se jedna o dalsi nedokumentovanou vlastnost MS produktu,
ktera jednoho naseho kolegu velice prekvapila, zel nepotesila.

S pozravem
		Michal K.