Latex --> MS WORD 6.0

Mgr. Vladimir Kralik vlk at viktoria.drp.fmph.uniba.sk
Thu May 30 03:12:37 CEST 1996

> From viktoria!cs.felk.cvut.cz!owner-cstex Wed May 29 19:26:25 1996
> Sender: cs.felk.cvut.cz!viktoria!cs.felk.cvut.cz!owner-csTeX at viktoria
> Date: Wed, 29 May 1996 14:51:42 +0200
> From: Antonin Brablec <cs.felk.cvut.cz!viktoria!sci.muni.cz!abr92 at viktoria>
> Subject: Latex --> MS WORD 6.0
> To: cs.felk.cvut.cz!viktoria!cs.felk.cvut.cz!csTeX at viktoria
>

> Vazeni,
> v posledni dobe vyzaduji nekteri organizatori konferenci ap.
> prispevky porizene v MS Wordu 6.0. Ja jsem zatim pouzival
> LaTeX 2.09. Chtel bych se tedy zeptat, existuje nejaky postup
> [...]
Osobne si myslim, ze programovo to tymto smerom nikto nerobil. TeX ( LaTex )
maju predsa vacsie moznosti. Ale ak by o tom ktosi vedel tiez by som mal
zaujem. Nutia ma tu totiz pouzivat WORD, co ja odmietam.

		S pozdravom

				vlk

P.S. Perlicka k WORDu, a myslim aj M$ Windows 3.XX.
Zmenou rozlisovacej schopnosti tlaciarne ( 600dpi<-->300dpi, ale asi
vseobecne, toto je odskusane) sa zmenia rozmery fontu, takze sa zmeni :
* pocet stran textu => strankovanie
	toto v principe nevadi ak sa pouzivaju odkazy
* posunu sa tabulatory => zarovnaie vytvorene cez tabulatory sa rozpadnu a nie
	je mechanizmus, ktory by to dal spat, len to cele prejst a riadok po
	riadku opravit.

Windows sa pritom sprava ako spravny WYSIWYG, a podla zmeny rozlisovacej
schopnosti tlaciarne to rovnako rozhadzuju aj v oknicku.
Nech zije WYSIWYG, naco je nam prenositelnost dokumentov !
* Mgr. Vladimir Kralik                   *
* Softip s.r.o.                          *
* tel./fax (+42 7) 259 643               *
* e-Mail: vlk at Viktoria.drp.fmph.uniba.sk *