Prosba

Kybic Jan student 4_95_96 k335 xkybic at sun.felk.cvut.cz
Wed May 22 11:16:19 CEST 1996

> Nevite o programu, ktery by nejakym inteligentnim zpusobem pomohl
> vytvaret rejstrik? Nemam na mysli neco na jeho generovani - standardni
> mechanismy znam, ale neco co umozni vyhledavat odkazy v uz hotovych
> textech nejakym chytrym zpusobem - vyhledavani dvou slov najednou
> apod. A kdyby to umelo jeste pracovat s cestinou - mam na mysli
> vyhledavani slov v ruznych tvarech (padech) - to by bylo uplne skvele.

Kdysi davno jsem napsal programek IMARK, ktery umi udelat z
dokumentu seznam slov, ze kterych si uzivatel vybere ta, ktera chce
zaradit do rejstriku, a IMARK je v druhem pruchodu v textu oznaci.
Vim, ze to zdaleka neni to, o cem snite, ale mozna by vam to trochu
pomohlo, jestli umite programovat, tak z muzete vyjit z jeho zdrojaku.
Podivejte se na ftp.muni.cz, nebo na moji WWW stranku.
Hodne stesti.