Prosba

Vladimir Kubak VLAD at vup1nw.upol.cz
Wed May 22 09:50:46 CEST 1996

Dobry den, mam prosbu.

Nesouvisi prilis s TeXem, ale v tehle konferenci jsou urcite lide,
kteri se s podobnym problemem uz setkali.

Nevite o programu, ktery by nejakym inteligentnim zpusobem pomohl
vytvaret rejstrik? Nemam na mysli neco na jeho generovani - standardni
mechanismy znam, ale neco co umozni vyhledavat odkazy v uz hotovych
textech nejakym chytrym zpusobem - vyhledavani dvou slov najednou
apod. A kdyby to umelo jeste pracovat s cestinou - mam na mysli
vyhledavani slov v ruznych tvarech (padech) - to by bylo uplne skvele.
Neslyseli jste o necem takovem? Moc by nam to pomohlo - potrebujeme
udelat rejstrik v knize o temer milionu slov, a melo by se to udelat
jeste ve zdrojovem textu. Ten bude bohuzel asi v T602 (nesmejte se
prosim tak nahlas), ale cele to idexovani se klidne muze odehravat
ve Wordu pro Windows, WordPerfectu, Ami Pro nebo necem podobnem.
Ta kniha se pak bude zpracovavat v PageMakeru verze zrejme 5.0.
Myslite-li si, ze to neni nejvhodnejsi volba, nerikejte mi to, ja
si to ani nevymyslel, ani to zpracovavat nebudu, ja jsem tim uprostred
mezi prekladatelem a vyrobcem.

Diky za pomoc.

--
|   Vladimir Kubak      |   Vladimir.Kubak at upol.cz         |