Prosba

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at beba.cesnet.cz
Wed May 22 14:41:05 CEST 1996

On Wed, 22 May 1996, Vladimir Kubak wrote:

> [...]
> Neslyseli jste o necem takovem? Moc by nam to pomohlo - potrebujeme
> udelat rejstrik v knize o temer milionu slov, a melo by se to udelat
> jeste ve zdrojovem textu. Ten bude bohuzel asi v T602 (nesmejte se
> prosim tak nahlas), ale cele to idexovani se klidne muze odehravat
> ve Wordu pro Windows, WordPerfectu, Ami Pro nebo necem podobnem.
> Ta kniha se pak bude zpracovavat v PageMakeru verze zrejme 5.0.
> Myslite-li si, ze to neni nejvhodnejsi volba, nerikejte mi to, ja
> si to ani nevymyslel, ani to zpracovavat nebudu, ja jsem tim uprostred

V takovem pripade bych asi pouzil GREP, ten mi da jmeno souboru a cislo
radku, kde se vyskytuje prislusne Regular Expression. Je to urcite v
Borland C++, ale asi se najde i v jinych kompilatorech C/C++.

> --
> /----------------------------------------------------------\
> |   Vladimir Kubak      |   Vladimir.Kubak at upol.cz         |
> |   Palacky University  |   or                             |
> |   Publishing center   |   vlk at risc.upol.cz               |
> |   Olomouc             |                                  |
> |   Czech Republic      |   Any other addres may be WRONG  |
> \----------------------------------------------------------/

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...