LaTeX2e & Linux (fwd)

Milan Zamazal pdm at erinys02.fi.muni.cz
Tue May 14 11:24:22 CEST 1996

>>>>> "IS" == Ivan Simonik <simonik at fme.vutbr.cz> writes:
In article <DrDz8p.839 at news.fi.muni.cz> Ivan Simonik <simonik at fme.vutbr.cz> writes:

Ad 1,2):

Ma-li cesta v promenne na konci dve lomitka (`//'), prohledava se cely
podadresar.

Navic lze prikazem

  ls -LR /usr/lib/texmf >/usr/lib/texmf/ls-R

vygenerovat soubor, ktery prohledavani podadresaru vyrazne urychli.

    IS: 3) Uplne posledni vec je EMACS. Ten se podarilo pocestit (nadhera), ale
    IS: kdyz chci, aby spustil TeX {resp. LaTeX} na buffer nebo file, tak
    IS: spousti originalni TeX a ne csTeX {resp. csLaTeX}. Nevite, jestli ma
    IS: tyto prikazy ulozene v nejake promenne nebo jsou "natvrdo zakodovane v
    IS: elispovskem programu a budu si muset zdrojak vytahnout z CD a prevrtat
    IS: ho?

Doporucuji nainstalovat AucTeX, je mnohem lepsi nez standardni podpora a je to
skutecne mocny nastroj pro tvorbu a kompilaci *TeXovskych souboru.  Instrukce,
jak vse nainstalovat a nastavit, jsou v navodu.