LaTeX2e & Linux (fwd)

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at beba.cesnet.cz
Tue May 14 13:39:10 CEST 1996

On Tue, 14 May 1996, Ivan Simonik wrote:

> [...]
> za kazdou radu.
>

> 2) dvips nemuze najit vygenerovane fonty a neustale dokola spousti
>    metafont (reps. zavola MakeTeXPK, ktery je taky nenajde, ackoliv je
>    pred tim sam generoval). Koukal jsem do MakeTexPK a je tam asi chybka
>    pri hledani uz generovanych fontu. Vzpominam si, ze v instalaci byl
>    patch pro tento soubor, ale nepodarilo se patchovani, tak jsem si
>    rikal, ze nemam originalni Berryho distribuci (je to Slackware).
>    Doplnil jsem tam patricny find a uz to funguje. Stejne se ale nemuzu
>    zbavit dojmu, ze v config.ps by slo rici, kde se maji pk hledat, co

Nastavi se to v config.ps parametrem P. Ja to pouzivam v OS/2, strukturu
adresaru v UNIXu neznam, ale myslim, ze byste tam mel mit neco jako:

P /usr/texfonts/pixel.ljh/%ddpi/%f.%p

nebo (protoze v UNIXu jsou asi jmena typu cmr10.600pk) by na konci melo
byt %f.%ddpi%p. V dokumentaci programu dvips je to urcite popsano.

> ----- End of forwarded message from Simonik Ivan -----
>

> +---------------------------------------------------------------+
> | Simonik Ivan, student                                         |
> | Institute of Automation and Information Technology            |
> | Technical University of Brno, Czech Republic                  |
> | E-MAIL: simonik at fme.vutbr.cz                                  |
> | URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |
> +---------------------------------------------------------------+

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...