LaTeX2e & Linux (fwd)

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Tue May 14 09:29:36 CEST 1996

Zdravim vsechny dobre lidi,

mam nekolik problemku o ktere bych se s Vami rad podelil a budu vdecny
za kazdou radu.

Po cca rocnim pouzivani csLaTeXu pro DOSem :-(( jsem si konecne
nainstaloval csTeX & csLaTeX na muj oblibeny Linux. Sice vsechno funguje,
ale myslim, ze by to slo lepe a radostneji. Takze:

1) mam nastevenou promennou v environmentu TEXINPUTS na "korenovy" adresar
   LaTeXu (mimo jine). Ale pri behu mi hlasi, ze nemuze najit nektere
   soubory cls, sty. Musel jsem do TEXINPUTS pridat i vsechny podadresare
   LaTeXu s temito soubory ( babel, tools, ...). Nejde mu rici, aby
   prohledal cely adresar vcetne podadresaru? Nebo neexistuje nejaka
   promenna environmentu jenom pro LaTeX?

2) dvips nemuze najit vygenerovane fonty a neustale dokola spousti
   metafont (reps. zavola MakeTeXPK, ktery je taky nenajde, ackoliv je
   pred tim sam generoval). Koukal jsem do MakeTexPK a je tam asi chybka
   pri hledani uz generovanych fontu. Vzpominam si, ze v instalaci byl
   patch pro tento soubor, ale nepodarilo se patchovani, tak jsem si
   rikal, ze nemam originalni Berryho distribuci (je to Slackware).
   Doplnil jsem tam patricny find a uz to funguje. Stejne se ale nemuzu
   zbavit dojmu, ze v config.ps by slo rici, kde se maji pk hledat, co
   vy na to?

3) Uplne posledni vec je EMACS. Ten se podarilo pocestit (nadhera), ale
   kdyz chci, aby spustil TeX {resp. LaTeX} na buffer nebo file, tak spousti
   originalni TeX a ne csTeX {resp. csLaTeX}. Nevite, jestli ma tyto
   prikazy ulozene v nejake promenne nebo jsou "natvrdo zakodovane v
   elispovskem programu a budu si muset zdrojak vytahnout z CD a prevrtat
   ho?

  Tak, pokud jste pri cteni dosli az sem, tak dekuji za trpelivost. Pokud
navic pridate radu, potom dekuji dvakrat.

				Predem diky Ivan

PS: Pro zajimavost: Slackware 3.0, csTeX z instalace pana Petra Olsaka
    (samozrejme po upgrade LaTeXu) a podpora csTools z baliku pana "Yeni".

| Simonik Ivan, student                                         |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |
| E-mail: simonik at fme.vutbr.cz                                  |

----- End of forwarded message from Simonik Ivan -----

| Simonik Ivan, student                                         |