LaTeX a dva sloupce

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Wed May 22 15:54:21 CEST 1996

Vazeni LaTeXperti,

protoze nejsem stastnym majitelem knihy "LaTeX companion" a potreboval bych
vcelku brzy napsat clanek do konference, nezbyva mi, nez se obratit na Vas,
kteri LaTeXu vladnete a mate chut poradit jinemu.

Clanek je takova publikacni "klasika"

         Nazev clanku
             autor

    ..........  ...........
    ..........  ...........
    ..........  ...........
    ..........  ...........
    ..........  ...........

Jak vidite vyse je to ve dvou sloupcich (s tim bych si poradil), ale
nazev, autor, a abstract (italikou psany odstavec) jsou pres oba sloupce
a to je prave muj problem. Taky nevim, jak se nastavi mezera mezi sloupci.

Moc dekuji za rady i za to, kdyz me nasmerujete na nejaky clanek v
I-netu, kde bych se to dozvedel myself.

                     Diky predem
					Ivan

PS: Uzivam csLaTeX 2e (pod Linuxem, samozrejme)

| Simonik Ivan, student                                         |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| E-MAIL: simonik at fme.vutbr.cz                                  |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |