qtex

Pavel Pinkas pinkasp at tiger.vscht.cz
Tue May 14 18:50:16 CEST 1996

Dobry den,

rad bych vas pozadal o pomoc. Musim do patku odevzdat disertaci
(vysazenou v LaTeXu) a mam problem s ceskym delenim.

Stale jeste pouzivam LaTeX 2.09, cestinu konvertuji do maker
\' a \v. Je mozne, ze mi nezbyde nez se pustit do plne instalace
CSTeXu (coz je pri casovem stresu okolo disertace hruzna predstava).
Kdysi jsem se snazil vygenerovat formatovy soubor s ucasti
ceskych vzorku na deleni a skoncil jsem na tom, ze initex odmital
ceske znaky s tim, ze nejsou 'letter'. Dopidil jsem se az k tomu,
ze musim prenastavit jejich \catcode a definovat vzajemne vztahy
mezi velkymi a malymi pismeny, coz jsem ucinil ale initex stale
hlasil ze znaky nejsou 'letter'. Tehdy jsem to vzdal.

Chci se zeptat, zda by se nedal nejak snadno vgenerovat .fmt soubor
lplain.fmt, ktery by cesky delil spravne, jinak mi nezbyde nez provest
celou instalaci. Pokud budu muset delat celou instalaci, pak se chci
zeptat odkud nejlepe vzit CSTeX pro Unix a zda se mi to vubec podari.
virtex ma tusim verzi 3.14t3.

Predem dekuji za pomoc.

|                           Ing. Pavel Pinkas                                 |
| Office:                                  |  Private:                        |
|       PICT Prague                        |         Radlik 81                |
|       Institute of Chemical Engineering  |         post Jilove u Prahy      |
|       Technicka 5, Prague 6, 166 28      |         254 01                   |
|       email: pinkasp at vscht.cz            |         Czech Republic           |
|       phone: +42-2 24 35 31 08           |         - no phone -             |