archiv konference (Re: MF tutorial)

Filip Kadlec kadlec at admin.cnrs-orleans.fr
Tue May 14 14:07:04 CEST 1996

>Predem se omlouvam, pokud opakuji stary dotaz, domnivam se, ze je rozumne
>obratit se primo na nekolik zkusenych lidi.

Nic proti opakovani starych dotazu; nicmene myslim ze mj. pro nove ucastniky
konference muze byt uzitecna informace o tom, ze prispevky se archivuji na URL
gopher://cs.felk.cvut.cz/11gopher_root%3a%5b_lists.cstex%5d

(i tato informace uz konferenci kdysi probehla :-) ) a lze v nich dokonce
vyhledavat zadana slova. Sam jsem tam mnohdy nasel neco co mi pomohlo.
          Zdravi
        Filip Kadlec
        CNRS-CRPHT
        1D, Av. de la Recherche Scientifique