qtex

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Fri May 17 14:14:25 CEST 1996

Dobry den.

> ... cestinu konvertuji do maker \' a \v. ...

Pak ovsem nemuzete chtit ceske deleni. Slova, ktera maji takto
zapsane akcenty, TeX nerozdeli.

> Chci se zeptat, zda by se nedal nejak snadno vgenerovat .fmt soubor
> lplain.fmt, ktery by cesky delil spravne,

V nejlepsim pripade by delil jen slova, ktera neobsahuji diakritiku,
coz asi neni to prave orechove.

Pokud jste opravdu ve velkem casovem stresu, doporucuji vypnout
zarovnavani praveho okraje.  (Puristi, nebijte mne.)
Dela se to v LaTeXu taky prikzem \raggedright?

> jinak mi nezbyde nez provest celou instalaci.
Bohuzel.

> zeptat odkud nejlepe vzit CSTeX pro Unix
Nevim. Snad poradi nekdo jiny.

> a zda se mi to vubec podari.
Pral bych Vam, aby ano.

Stepan Kasal