promenna %RAM%

Jiri Polach POLACH at JH-INST.CAS.CZ
Thu Mar 28 12:59:35 CET 1996

> Pan Davidek nasel zrejme chybu v dokumentaci. Novy CSTeX s promennou RAM
> nepracuje (protoze se pro disky vetsinou instaluji cahe, napr.
> Smartdrive). Misto RAM davky pouzivaji TMP.
> Odstranim tedy neplatnou zminku o RAM v user.doc a proctu
> si, jake dalsi archaicke veci jsem v user.doc zanechal.
>
> Petr Olsak

Bohuzel nejen v user.doc. Mam dojem, ze archaismu v novem csTeXu je
trosku vic. Na neexistujici promenne se odkazuje i v "helpove" casti
mnu.cfg a napr. sekce Options/Ports v MNU mi pripada nejen zbytecna,
ale i trochu matouci. Nechtel jsem byt za stourala, nebot chapu, ze
je to strasna prace a jsem rad, ze csTeX9(5,6) mame, ale kdyz uz se
o tom zacalo ...

Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ