promenna %RAM%

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Mar 28 10:52:01 CET 1996

On Wed, 27 Mar 1996, Tomas Davidek wrote:

>   Dobry den,
> nainstaloval jsem si CsTeX a chtel bych trochu zrychlit volani csed.
> Podle instrukci v user.doc jsem do souboru texset.bat pripsal :
>   copy %EMTEXDIR%\cstug\csed.exe %RAM%
>   set EDIT=call %RAM%\csed.exe
> pricemz editor se nachazi skutecne v ....EMTEX\CSTUG. Problem se zda byt
> v promenne %RAM%, v prubehu texset.bat je prazdna (echo %RAM% dava ECHO is OFF)
> Mozna jsem to spatne pochopil, muzete mi nekdo prozradit, v cem je zakopan
> pes ?
>
> Dekuji predem za pomoc.
>
> Zdravi
> [...]

Pan Davidek nasel zrejme chybu v dokumentaci. Novy CSTeX s promennou RAM
nepracuje (protoze se pro disky vetsinou instaluji cahe, napr.
Smartdrive). Misto RAM davky pouzivaji TMP.
Odstranim tedy neplatnou zminku o RAM v user.doc a proctu
si, jake dalsi archaicke veci jsem v user.doc zanechal.

Petr Olsak