tisk: dvidrv vs. dviwin

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Wed Mar 27 13:51:23 CET 1996

> Dobry den.
> Narazil jsem na vec ktere nerozumim. Vytvoril jsem kratky dokument a chtel
> jsem ho vytisknout z dviwin (ver.2.9) pod Win3.1. Tisknu na laserovce na 300
> dpi, mam instalovany ovladac tiskarny dodany od vyrobce. Pamet tiskarny je
> 1MB, coz mam nastaveno i ve volbach k ovladaci. Pokud tisknu do souboru,
> jeho velikost je asi 300 kB (!). Kdyz ho poslu na tiskarnu, dostanu od
> tiskarny hlasku Page overflow a moje jedna stranka se vytiskne na dve (na
> prvni stranu horni cast a na druhou zbytek). Nechapu proc- nerozumim
> [...]

  Osobne dviwin k tisku nepouzivam, ale mam pocit, ze by za to nemusel moci
on ale spatne nastavene rozmery stranky bud v nem, nebo v page setupu
M$-Windows (znamy problem Letter vs. A4). Jestli ne, tak je to smula ale
neni duvodu proc nepouzit dvi* (kdyz je lepsi).
  Co se velikosti tyka, mohlo by to byt tim, ze dviwin to tam proste posle
jako bitmapu zatimco dvihplj tiskne chytreji (coz jde jen na lepsich
tiskarnach). Kdyz to budete tisknout pres dvidot nebo nastavite
+full-page-bitmap, bude vysledny soubor take delsi.

                                                       Michal Kubecek