tisk: dvidrv vs. dviwin

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Thu Mar 21 17:11:16 CET 1996

Dobry den.
Narazil jsem na vec ktere nerozumim. Vytvoril jsem kratky dokument a chtel
jsem ho vytisknout z dviwin (ver.2.9) pod Win3.1. Tisknu na laserovce na 300
dpi, mam instalovany ovladac tiskarny dodany od vyrobce. Pamet tiskarny je
1MB, coz mam nastaveno i ve volbach k ovladaci. Pokud tisknu do souboru,
jeho velikost je asi 300 kB (!). Kdyz ho poslu na tiskarnu, dostanu od
tiskarny hlasku Page overflow a moje jedna stranka se vytiskne na dve (na
prvni stranu horni cast a na druhou zbytek). Nechapu proc- nerozumim
mechanismu jakym dviwin vyrabi prislusny file.
Kdyz naproti tomu pouziji k tisku dvidrv z CsTeXove instalace, vznikly
soubor je 10x mensi a tiskne se bezvadne. --- Nevedel by nekdo, kde je pri
tisku pres dviwin chyba?
   Za odpovedi diky predem.

Filip Kadlec
Institute of Physics, Czech Academy of Sciences
Na Slovance 2
180 40 Praha 8, Czech Republic
Tel: (+42 2) 6605 2744
Fax: (+42 2) 821 227