tisk: dvidrv vs. dviwin

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Wed Mar 27 14:18:33 CET 1996

>  Osobne dviwin k tisku nepouzivam, ale mam pocit, ze by za to nemusel moci
>on ale spatne nastavene rozmery stranky bud v nem, nebo v page setupu
>M$-Windows (znamy problem Letter vs. A4).
ne, ty jsou v poradku.

>Jestli ne, tak je to smula ale
>neni duvodu proc nepouzit dvi* (kdyz je lepsi).
O to jsem se pokousel: napsal jsem batch ktery spousti
dvidrv dvihplj ..., spoustel jsem ho z windows,
ale z duvodu mne nepochopitelnych jeho beh ztroskota hlaskou
Warning 1207: cannot open font library file `c:\emtex\fonts\lib300.fli'
. Kdyz ten samy batch pustim bez windows, probehne tak jak bych si pral.
Mohl byste mi prosim poradit, jak jste problem tisku pres dvidrv z windows
vyresil?

>  Co se velikosti tyka, mohlo by to byt tim, ze dviwin to tam proste posle
>jako bitmapu zatimco dvihplj tiskne chytreji (coz jde jen na lepsich
>tiskarnach). Kdyz to budete tisknout pres dvidot nebo nastavite
Zrejme ano.

>+full-page-bitmap, bude vysledny soubor take delsi.
>
>                                                       Michal Kubecek

Filip Kadlec
Institute of Physics, Czech Academy of Sciences
Na Slovance 2
180 40 Praha 8, Czech Republic
Tel: (+42 2) 6605 2744
Fax: (+42 2) 821 227