Camera ready

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Tue Mar 26 15:21:29 CET 1996

Microsoft Mail v3.0 IPM.Microsoft Mail.Note
From: Wagner, Zdenek
To:  Ing.Richard Balogh
     csTeX
Subject:  RE: Camera ready
Date: 1996-03-26 15:21
Message ID: 6E62A0AD
Conversation ID: 6E62A0AD

££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££

 ---
> Vazeni priatelia,
>
> v podstate na kazdu konferenciu, na ktoru chcete poslat prispevok, od
> vas chcu tzv. "camera ready" vytlacok vasho prispevku. Bohuzial sa mi
> zda, ze prave na to TeX akosi nie je vhodny, resp. Computer Modern
> fonty. Zda sa mi, ze maju niektore tahy take tenke, ze bezne kopirky
> a kamery ich jednoducho ignoruju. Potom taky "camera ready" clanok
> vyzera ako nepodarena 10. kopia z originalu.
>
> Ak mate niekto ine skusenosti, napiste mi prosim, co s tym. Ze by
> nejako zmenit sirku tahov? Ale ako, aby zasa nebol cely clanok pisany
> [...]
Muzete pouzit vystup pres PostScript a tisknout jinymi fonty. Nicmene sve
clanky pisu jiz davno v TeXu, ted sice pouzivam tiskarnu s 600dpi, ale
pouzival jsem i starickou HP LaserJet Series II s 300dpi a fonty Computer
Modern a nemel jsem zadne problemy. Elsevier to umi nafotit dobre.