Camera ready

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Tue Mar 26 15:42:11 CET 1996

:
: v podstate na kazdu konferenciu, na ktoru chcete poslat prispevok, od
: vas chcu tzv. "camera ready" vytlacok vasho prispevku. Bohuzial sa mi
: zda, ze prave na to TeX akosi nie je vhodny, resp. Computer Modern
: fonty. Zda sa mi, ze maju niektore tahy take tenke, ze bezne kopirky
: a kamery ich jednoducho ignoruju. Potom taky "camera ready" clanok
: vyzera ako nepodarena 10. kopia z originalu.
:
: Ak mate niekto ine skusenosti, napiste mi prosim, co s tym. Ze by
: nejako zmenit sirku tahov? Ale ako, aby zasa nebol cely clanok pisany
: akoby \bf?
:
	Pokud vim, tak k tisku na zarizeni s mensim rozlisenim
jsou urceny napriklad fonty LucidaFax. A take Bitstream Charter
vypada celkem pekne i na zarizenich s mensim rozlisenim
(a je navic volne siren pod copyrightem X Consortia).
Pokud me pamet neklame, tak balik

ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/cstex-linux-0.03.tar.gz

obsahuje i metriky a virtualni fonty pro Charter v kodovani T1.
(jeste to potrebuje vylepsit, zejmena kerning pismen jako P, F, T a Y
s carkou a teckou, ale zrovna nemam moc casu :-| )

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas at muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]