Camera ready

Ing.Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Tue Mar 26 14:56:38 CET 1996

Vazeni priatelia,

v podstate na kazdu konferenciu, na ktoru chcete poslat prispevok, od
vas chcu tzv. "camera ready" vytlacok vasho prispevku. Bohuzial sa mi
zda, ze prave na to TeX akosi nie je vhodny, resp. Computer Modern
fonty. Zda sa mi, ze maju niektore tahy take tenke, ze bezne kopirky
a kamery ich jednoducho ignoruju. Potom taky "camera ready" clanok
vyzera ako nepodarena 10. kopia z originalu.

Ak mate niekto ine skusenosti, napiste mi prosim, co s tym. Ze by
nejako zmenit sirku tahov? Ale ako, aby zasa nebol cely clanok pisany
akoby \bf?

            Uvitam kazdu skusenost,
                                zdravi Riso B.