indexy, chem. vzorce

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Fri Mar 8 16:33:13 CET 1996

Microsoft Mail v3.0 IPM.Microsoft Mail.Note
From: Wagner, Zdenek
To:  csTeX
Subject:  Re: indexy, chem. vzorce
Date: 1996-03-08 14:26
Message ID: 2ACEF0D5
Conversation ID: 2ACEF0D5

££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££

 --

> Dobry den,
>
> mam tuseni, ze makro NFSS prodelalo jakysi vyvoj a v AMSLaTeXu tehdy byla
> verze 1 a v latexu2e je verze 2. Tyto verze jsou nekompatibilni. Text

Presneji receno, NFSS2 je bohatsi a ma radu maker, ktere v puvodni NFSS
nebyly. Jedno z nich je \DeclareRobustCommand.

> uvedeny vyse je nadherna ukazka toho, jak dva uzivatele prevzatych maker
> (vetsinou kolem latexu) se nemohou domluvit proste proto, ze kazdy
> pouziva jinou verzi. S tim my plainiste nemame problemy, protoze makro
> plain neni v pohybu, az na drobne opravy chyb.
>
> Petr Sojka Vam pravdepodobne poradi: pouzijte latex2e, pripadne si NFSS2
> nainstalujte ke staremu makru latexu (pokud to vubec jde?). Ovsem pozor

Jde.

> na to: Latex2e neni jenom jeden, ale je jich tolik, kolik pulroku
> uplynulo od prvniho zverejneni tohoto baliku. Kazdy pulrok totiz vychazi
> nova verze. Stylove soubory jednotlivych latexu2e pak nemusi byt
> kompatibilni.

To se ovsem tyka soboru, ktere spolehaji na nedokumentovane vnitrni sluzby,
jinak jsem se s takovou nekompatibilitou nesetkal a beha mi bez problemu
rada maker psanych pro stary LateX 2.09.

> Bohuzel vam nepomohu, protoze latex neumim a uz jsem zapomnel, co jste
> vlastne chtel resit. Pokud jde o nejakou jednoduchou vec, mohl bych vam
> nabidnout nejaka plaintexovska makra, ktera mozna v nejakych verzich
> latexu mohou chodit. Pokud by Vam to stacilo, muzete se obratit na moji
> adresu.

To obvykle funguje, nesmi se pouzivat \line a par dalsich maker, ktera jsou
predefinovana.