indexy, chem. vzorce

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Mar 8 10:16:33 CET 1996

On Thu, 7 Mar 1996, Bohumil Chalupa wrote:

> Dobry den jeste jednou,
>
>   diky za pomoc, zkousel jsem to, ale jeste to nefunguje.

> Rikal jste NFSS, tak jsem na to pustil AMSLaTeX z CSTeX94 a nelibil se mu
> uz ten prvni prikaz, \DeclareRobustCommand.
> Prikladam zacatek logu:
>
> Co delam spatne?
>
> Dekuji, B. Chalupa

Dobry den,

mam tuseni, ze makro NFSS prodelalo jakysi vyvoj a v AMSLaTeXu tehdy byla
verze 1 a v latexu2e je verze 2. Tyto verze jsou nekompatibilni. Text
uvedeny vyse je nadherna ukazka toho, jak dva uzivatele prevzatych maker
(vetsinou kolem latexu) se nemohou domluvit proste proto, ze kazdy
pouziva jinou verzi. S tim my plainiste nemame problemy, protoze makro
plain neni v pohybu, az na drobne opravy chyb.

Petr Sojka Vam pravdepodobne poradi: pouzijte latex2e, pripadne si NFSS2
nainstalujte ke staremu makru latexu (pokud to vubec jde?). Ovsem pozor
na to: Latex2e neni jenom jeden, ale je jich tolik, kolik pulroku
uplynulo od prvniho zverejneni tohoto baliku. Kazdy pulrok totiz vychazi
nova verze. Stylove soubory jednotlivych latexu2e pak nemusi byt
kompatibilni.

Bohuzel vam nepomohu, protoze latex neumim a uz jsem zapomnel, co jste
vlastne chtel resit. Pokud jde o nejakou jednoduchou vec, mohl bych vam
nabidnout nejaka plaintexovska makra, ktera mozna v nejakych verzich
latexu mohou chodit. Pokud by Vam to stacilo, muzete se obratit na moji
adresu.

Petr Olsak