indexy, chem. vzorce

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Mar 7 16:39:24 CET 1996

Dobry den jeste jednou,

  diky za pomoc, zkousel jsem to, ale jeste to nefunguje.

(P. Sojka napsal:)

> Zkuste si to zadefinovat (predpokladaje, ze jiz pouzivate NFSS):
>
> \DeclareRobustCommand*\textsuperscript[1]{%
>   \@textsuperscript{\selectfont#1}}
> \def\@textsuperscript#1{%
>   {\m at th\ensuremath{^{\mbox{\fontsize\sf at size\z@#1}}}}}
>
> Pokud si to date do preambule dokumentu, musite
> to obalit do zavorek
> \makeatletter
> \makeatother

Rikal jste NFSS, tak jsem na to pustil AMSLaTeX z CSTeX94 a nelibil se mu
uz ten prvni prikaz, \DeclareRobustCommand.
Prikladam zacatek logu:

Co delam spatne?

Dekuji, B. Chalupa

This is emTeX, Version 3.14 [3c-beta5] (preloaded format=csAMSLAT 93.6.1)
 7 MAR 1996 16:32
**&csAMSLAT metal96.tex
(metal96.tex
LaTeX Version 2.09 <25 March 1992>
Using NFFS -- AMSLaTeX
(c:\emtex\texinput\article.sty
Standard Document Style `article' <14 Jan 92>.
(c:\emtex\texinput\art12.sty)
\c at part=\count86
\c at section=\count87
\c at subsection=\count88
\c at subsubsection=\count89
\c at paragraph=\count90
\c at subparagraph=\count91
\c at figure=\count92
\c at table=\count93
) (c:\emtex\texinput\czech.sty
Document Style Option `czech' Version 1.141, April 26, 1993.
Czech hyphenation used. \frenchspacing is set on.) (metal96.aux)
! Undefined control sequence.
l.30 \DeclareRobustCommand
                          *\textsuperscript[1]{%
The control sequence at the end of the top line
of your error message was never \def'ed. If you have
misspelled it (e.g., `\hobx'), type `I' and the correct
spelling (e.g., `I\hbox'). Otherwise just continue,
and I'll forget about whatever was undefined.