tiskarna LC10

Tomas Vystavel vystav at fzu.cz
Fri Mar 22 17:58:59 CET 1996

Vazeni pratele,
nainstaloval jsem si novou verzi csTeXu a mam jeden drobny problem:
pouzivam dve tiskarny - inkoustovku HP   - BEZ PROBLEMU
                      - devitijehlickovou Star LC10 - PROBLEM:
chci-li neco vytiskouut ci pouzit prohlizec pred tiskem
obdrzim hlasku, ze ovladac ( konfiguracni soubor) neni na mem pocitaci
nainstalovan.
V souboru tiskarny.bat jsem pro matrix printer nastavil
set DRIVER=dvidot
set LIB=fx
set ext.fx
Vadresari EMTEX\DATA mam soubor fx.cnf

Co s tim??
DIKY

Tomas

P.S. kolega mi poradil: VYHOD TEN STARY KRAM
              ja na to: MAM HO RAD