tiskarna LC10

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Mar 25 10:37:38 CET 1996

On Fri, 22 Mar 1996, Tomas Vystavel wrote:

> Vazeni pratele,
> nainstaloval jsem si novou verzi csTeXu a mam jeden drobny problem:
> pouzivam dve tiskarny - inkoustovku HP   - BEZ PROBLEMU
>                       - devitijehlickovou Star LC10 - PROBLEM:
> chci-li neco vytiskouut ci pouzit prohlizec pred tiskem
> obdrzim hlasku, ze ovladac ( konfiguracni soubor) neni na mem pocitaci
> nainstalovan.
> V souboru tiskarny.bat jsem pro matrix printer nastavil
> set DRIVER=dvidot
> set LIB=fx
> set ext.fx
> Vadresari EMTEX\DATA mam soubor fx.cnf

> [...]

Misto set EXT=fx piste set EXT=fx80 nebo fx100 apod. Krome toho, ze se to
pouzije jako extenze (DOS zaokrouhli a soubor se bude jmenovat treba
file.fx8 nebo file.fx1) dvidot potrebuje soubor fx80.dot nebo fx100.dot.
Pokud jde o cnf soubor, ten je hledan podle set LIB, tj. pouzije se ve
Vasem pripade fx.cnf.

Petr Olsak