Jeste indexy?

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Tue Mar 26 13:37:18 CET 1996

>To mne taky napadlo, ale nepodarilo se mi to napsat. Vzdy mi to zaclo
expandovat
>vsechna makra v indexech. Hledal jsem to v LaTeXu, ale taky jsem nic nenasel.
>Muzete mi poradit, jak kopirovat jednotlive radky?

No to expandovani muselo preci probehnout uz pri prvni psani a proc Vam
vlastne vadi? Pokud chcete nejake makro neexpandovat, musite pred ne napsat
noexpand. Ted si nejsem jisty, ale nejspis se noexpand expanduje a tak pri
dalsim prepisovani tam nebude, takze ho tam musite stale dodavat. Take
muzete (to jsem casto delal) pro potrebi prepisovani zmenit docasne definice
maker na makra, ktera se neexpanduji. Tak naprikladmuzete docasne tvrdit, ze
jde o jmena fontu. A konmecne (to jsem jeste nikdy nezkousel, ale zkuste to,
a na[piste mi, jestli to prochazi) muzete  pri prepisovani zmenit \catcode
obraceneho lomitka a mitsto nej pouzivat nejakou jinou znacku To ze ma
obracene lomitko onu zvlastni funkci je jen proto, ze jeho kategorie je
nula.  Kdyz ale napisete, napriklad \catcode='\*=0 tak pak *par a \par bude
totez. Kdyz navic napisete \catcode='\\=11 (nebo 12), tak udelate z
obraceneho lomitka normalni pismeno (neco jako cislo, hranatou zavorku
respektive). No a po prepsani textu vse zase uvedte na pravou miru.

               Václav Studený