Snad ne chyba teXu!

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Fri Jul 26 13:56:36 CEST 1996

> Toto je pomerne znama vec, ze \if sezere zbytek. V TeXbooku
> Knuth rika, ze za kazdou cislici se ma delat mezera (nevim uz ktera
> je to strana). Nerespektovani tohoto pravidla vede k temto a podobnym
> obtizim.  Ve Vasem prikladu je jasne, ze \ifeof po dosazeni parametru
> nepoznal, ze tam konci token a jako svuj parametr testoval, az kam
> to slo. Proc tomu tak je, by asi reklo vice prostudovani konstrukce \if-u.

  Myslim, ze problem je spis v tom, ze za jmeno souboru se povazuje vsechno
az po prvni mezeru - podobny problem by nastal napr. pri definici
  \def\load#1{\input #1.inc}
  \load{aaa}
(pak si bude stezovat, ze nenasel soubor "aaa.inc}". Resenim je opet pridani
mezery: \def\load#1{\input #1.inc }

                                                         Michal Kubecek