zobrazovanie fontov

straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Thu Jul 25 09:25:21 CEST 1996

Zdravim TeXovych maniakov a cakam radu.

Som si konecne nainstaloval novy cstex a som trochu sklamany.
1/
Nejdu mi prekladat stare dokumenty napisane v latex2.09

2/
Ked pozeram novo prelozene veci v xdvik hlasi mi:
Note:  overstrike characters may be incorrect.
a zobrazanie slov je hrozne
	- slova su daleko od seba ( velke medzary )
	- niektore slova su vynechane...
	- niektore su zmenene...

Co s tym?

a nakoniec ako mozem v novom latex2e pouzivat stery latex2.09
ale tak aby skutocne aj prelozil stare clanky?

                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                        straka at kesp.elf.stuba.sk  |
| InterLINE                          http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka  |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,..,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,..,Art,Zeny  |