csfonty

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at beba.cesnet.cz
Thu Jul 18 15:46:44 CEST 1996

On Thu, 18 Jul 1996, arnost wrote:

> [...]
>  >texty se mi nyni prelamou jinak. Pokud skutecne chci neco zachovat a
>  >kdykoliv vytisknout uplne stejne, uschovam si PS verzi nebo alespon DVI.
>  >
>  jasne, buhuzel dve carky (pokud je clovek uzije) zmeni i anglicky
> text, u nas na ustavu napr spousta lidi pise spolecne clanky s nekym
> ze zahranici a vymenuji si je v latexu postou, zatim si nikdo
> nestezoval, ale mohl by, proto si ted zacinam myslet, ze by se CSTeX
> ve spodni casti ASCII tabulky mel chovat lautr stejne jako anglicky.

Nastesti se v anglickem textu dve carky za sebou nemohou vyskytovat.

> jina vec, jak se na tu ligaturu tvari dviout?

To nevim, protoze dviout jsem nepsal a nevidim do nej. Nicmene ligatury
zpracovava TeX, takze v dvi nejsou dve carky, ale leva uvozovka. Proto si
myslim, ze dviout tom necha levou uvozovku a oznami warning.

> arnost

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...