csfonty

arnost arnost at uivt.cas.cz
Thu Jul 18 16:04:49 CEST 1996

>Nastesti se v anglickem textu dve carky za sebou nemohou vyskytovat.

urcite by nejaky stoural objevil protipriklad.
Trochu sem to prehnal s kompatibilitou chtel jsem rict, ze CSTeX s cs
fonty by se mnel chovat jako TeX s cm fonty, v aglictine, a to v
kteremkoliv podporovanem formatu (Plain, LaTeX,...), coz se asi v
posledni verzi cs fontu deje. Rozhodne by prospel nejaky test
(cstrip--trap) testujici tuto vlastnost. Navic by tato aktivita mela
vzejit z CSTugu (nebo uz vzesla?)

arnost