CSTeX95,6, pata disketa

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Wed Jan 31 17:24:44 CET 1996

From: Pavel Lisy

>ad PS. Taky by me zajimalo, jak je mozne obsah pate diskety pomoci ftp ziskat!
>Pokusil jsem se M. Bileho kontaktovat e-mailem, ale nedockal jsem se odezvy,
>je to uz vice nez mesic. Postupoval jsem podle informaci v bulletinu, ktere
>jsou ovsem nekolik let stare, tak nevim jestli jeste plati. Jelikoz jsem

Uvedeny postup stale jeste plati.

Dostavam denne nekolik desitek dopisu. Asi se cas od casu stane, ze nektery
z nich nechtene prehlednu. Prijmete prosim moji omluvu.

Podrobnejsi informace o pristupu k obsahu pate diskety Vam zaslu osobnim
dopisem.

                                     Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic