CSTeX95,6, pata disketa

Pavel Lisy all at 192.108.156.2
Tue Jan 30 10:01:54 CET 1996

On Tue, 30 Jan 1996 09:32:40 +0100  Petr Olsak wrote:

>Vazeni pratele,
>
>zacinaji se mi mnozit dotazy na zalezitost, kterou jsem skutecne opomnel
>v dokumentaci zretelne uvest. Jedna se o obsah pate diskety cs5.

>Petr Olsak
>
>PS: Nevim, jak funguje ziskavani obsahu pate diskety pres PIN Martina
>Bileho. Pokud to byla casta metoda ziskani obsahu pate diskety pro cleny
>CSTUGu, pak bych poprosil Martina Bileho, aby vystavene ZIPy pate diskety
>take prezipoval podle informaci uvedenych vyse.

ad PS. Taky by me zajimalo, jak je mozne obsah pate diskety pomoci ftp ziskat!
Pokusil jsem se M. Bileho kontaktovat e-mailem, ale nedockal jsem se odezvy, je to uz vice nez mesic.
Postupoval jsem podle informaci v bulletinu, ktere jsou ovsem nekolik let stare, tak nevim jestli jeste
plati. Jelikoz jsem (platicim) clenem CSTUGu jiz asi treti rok, mel bych na to mit narok, ale nevim jak to
mam udelat. Mohl by nekdo, nejlepe Martin Bily napsat HOWTO. Odpoved by stacila poslat do konference clenu
CSTUGu, jelikoz mi kolega smazal nastaveni internetovske instalace i stare maily, nemam po ruce jeji
adresu, posilam tedy tento dotaz do verejne konference.

Pavel Lisy
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.         tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957         tel. +42 49 673180
   M A P Y                500 02 		E-mail: milan at tmapy.anet.cz
    |___|                 Czech Republic
                          Europe