CSTeX95,6, pata disketa

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Jan 30 09:32:40 CET 1996

Vazeni pratele,

zacinaji se mi mnozit dotazy na zalezitost, kterou jsem skutecne opomnel
v dokumentaci zretelne uvest. Jedna se o obsah pate diskety cs5.

Na teto diskete je soft, ktery pred vice nez dvema lety zakoupil CSTUG
pouze pro potreby svych clenu. Jedna se o editor CSEd a kontrolu preklepu
TeXspell. Oboji pro DOS. V instalacnich davkach je pouziti teto diskety
zaneseno, ovsem na ftp serveru jeji obsah (v souladu se smlovou autoru
softu s CSTUGem) nevystavuji.

Soft na pate diskete je urcen pouze pro cleny CSTUGu, tj. nelze jej
vystavovat verejne ani nabizet uzivatelum, kteri nejsou cleny CSTUGu.

To samozrejme vede k mozna nepochopitelnym hlaskam pri instalaci (napr.
pri instalaci z disku K:\net\cstex do najednou vyzve ke vlozeni diskety do
mechaniky K:\net\cstex. Chybi totiz vysvetlujici soubor (viz nenapadne
"file not found"). To povazuji za dalsi opomenuti v novem csTeXu.

Zde nasleduje klicovy dotaz a odpoved:

On Tue, 30 Jan 1996, Tomas Zak wrote:

> Vazeny pane kolego,
>
> mezi soubory pro CsTeX '96 je take uvedena kontrola ceskeho provopisu
> vcetne slovniku. Kdysi jsem ji (jako clen CsTUG) ziskaval uvedenim jakehosi
> PIN (ktere mi zustalo?). Jakym zpusobem mohu tento SW ziskat nyni, pokud se
> od te doby zmenil (1993)?

Obsah pate diskety (spell a CSed) se nezmenil. Jeji pouziti z csTeXu 94
pri instalaci cstexu 95,6 ovsem zpusobi, ze se soubory neinstaluji do
podadresare \emtex, protoze tento podadresar do ZIPu neni zanesen.
"Omladit disketu"  (tj. preZIPovat, aby tam byl zahrnut i adresar \emtex)
muzete pomoci davky newcs5.bat, ovsem radil bych pred pouzitim disketu
zalohovat. Davka predpoklada, ze v systemu DOS mate programy pkzip a
pkunzip a provede obnovu ZIPu podle nove adresarove strategie.

Petr Olsak

PS: Nevim, jak funguje ziskavani obsahu pate diskety pres PIN Martina
Bileho. Pokud to byla casta metoda ziskani obsahu pate diskety pro cleny
CSTUGu, pak bych poprosil Martina Bileho, aby vystavene ZIPy pate diskety
take prezipoval podle informaci uvedenych vyse.