TexCad a LaTex (a Linux)

Cyril Fischer pcontri at ismes.it
Fri Jan 12 09:22:11 CET 1996

At 20:57 11/1/96 +0100, you wrote:
>Kdyz uz tak mluvime o TeXCADu, snazim se presunout z DOSu (emtex)
>do Linuxu (tex z Slackware 3.0). Vse funguje bez problemu, az na
>na obrazky z TeXCADu. Prekladaji se OK, ale jak xdvi tak dvips
>hlasi chyby a ve vysledku vynechavaji vsechny (?) \emlines.
>Ma s tim nekdo nejake zkusenosti? Pred tim jsem s TexCADem nemel
>zadne problemy a to jak v DOSu tak v SunOSu... Mam prilis mnoho
>nakreslenych obrazku na to abych mohl na TeXCAD zapomenout.

Vcera jsem na tomto miste zapochyboval o prenositelnosti prikazu \emlines,
resp. o omezeni jejich pouziti na Mattesovy zobrazovace. Zda se, ze pravem,
xdvi jim skutecne nerozumi. V Linuxu jsem nasel program xfig, ktery se zda
byt mnohem mocnejsi (ackoli jsem nenasel jak nakreslit vektor), navic umi
exportovat do spousty formatu: ps, eps, bitmap, latex ...
Krom toho by mel existovat program pic2fig (asi jsem ho uz smazal), ktery by
neco konvertoval do native .fig formatu.

Zda se mi, ze kombinace tex & postscript by mela byt optimalni z hlediska
tvorby i prenositelnosti. Bohuzel to neumim v DOSu - emtex na to zarizen
neni. Nebo se mylim?

Hezky den
        Cyril