TexCad a LaTex (a Linux)

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Jan 12 09:48:52 CET 1996

> Zda se mi, ze kombinace tex & postscript by mela byt optimalni z hlediska
> tvorby i prenositelnosti. Bohuzel to neumim v DOSu - emtex na to zarizen
> neni. Nebo se mylim?
>
> Hezky den
>         Cyril

Primo emtex na to zarizen neni, ale lze pouzit dvips na konverzi do postscriptu
a vysledek prohlizet pomoci ghostscriptu (komfortneji s pomoci souboru
psview.zip, ktery je na ftp.muni.cz v pub/tex/local/ps - je mozne listovat,
zvecovat, otacet a pod. a to velmi rychle oproti ghostview pod Windows).
Program dvips umi Mattesovy specialy.
                                            Jaromir Kuben