TexCad a LaTex (a Linux)

Radim Bartos rbartos at cs.du.edu
Thu Jan 11 20:57:13 CET 1996

Kdyz uz tak mluvime o TeXCADu, snazim se presunout z DOSu (emtex)
do Linuxu (tex z Slackware 3.0). Vse funguje bez problemu, az na
na obrazky z TeXCADu. Prekladaji se OK, ale jak xdvi tak dvips
hlasi chyby a ve vysledku vynechavaji vsechny (?) \emlines.
Ma s tim nekdo nejake zkusenosti? Pred tim jsem s TexCADem nemel
zadne problemy a to jak v DOSu tak v SunOSu... Mam prilis mnoho
nakreslenych obrazku na to abych mohl na TeXCAD zapomenout.

Mimochodem, ma nekdo zkusenosti z xtexcad?

Predem dekuju.
--

Radim <rbartos at cs.du.edu>