Chyba (em)TeXu?

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Mon Jan 8 19:51:05 CET 1996

> S \vsplitom mam zle skusenosti. Ak sa na strane nachadza viac \vboxov prip.
> stlpcov rozhodne odporucam kazdy z nich traktovat ako osobitnu stranu,
> odkladat si ich nabok a nakoniec ich umiestnit tam kam patria a vytlacit
  To je pro me bohuzel prilis komplikovane  a prinaselo by mi to vic
problemu a navic (protoze \insert nepouzivam) mi pouziti \vsplit ani
jine problemy neprinasi. Koneckoncu i onen mnou vyse popsany problem
jsem snadno odstranil. Spis me slo o to, kde byla chyba. Taky mam
takovy dojem (ale nic vic nez dojem), ze v tomhle pripade nebyl
problem s vsplitem, ale spis s velikosti vboxu nebo jeste necim jinym.
  Navic jeste nejsem takovy TeX guru, abych si dokazal poradne pohrat
s output rutinou.

                                               Tomas Mraz