Chyba (em)TeXu?

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Mon Jan 8 17:49:54 CET 1996

>  Jenze co se nestalo. Ackoli jsem uvedl v celem tomhle textu pouze
> tyto 2 \hangindenty, vysazeny vbox po zlamani pomoci \vsplit vypadal
> tak, jako bych kdesi za onim zvyraznenym textem pouzil tytez dva
> \hangindenty jeste jednou. Muzete mi to nekdo vysvetlit? Problem jsem
> odstranil tak, ze jsem misto uzavreni zvyrazneneho textu do skupiny
> pouzil prepnuti pomoci \rm zpet do normalniho fontu.
>
>                                                 S pozdravem,
>                                                          Tomas Mraz

S \vsplitom mam zle skusenosti. Ak sa na strane nachadza viac \vboxov prip.
stlpcov rozhodne odporucam kazdy z nich traktovat ako osobitnu stranu,
odkladat si ich nabok a nakoniec ich umiestnit tam kam patria a vytlacit
ich. Vsetko vcitane \insertov krasne funguje ako pri obycajnej sadzbe.
Jedinym problemom zostavaju celostrankove inserty, ktore sa vsak tiez daju
pomerne lahko vyriesit.

Rozdelenie textu do \vboxov \ejectom sa sprava omnoho kultivovanejsie ako
\vsplitom.

Zdravi

Anton Surda