Preplneni ftp.muni.cz

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Tue Jan 9 07:59:01 CET 1996

> Filesystem            kbytes    used   avail capacity  Mounted on
> /dev/dsk/c0t5d0s6    1845816 1827365       0   100%    /export/tex

Mne dost nemile prekvapilo, kdyz jsem si cca pred ctrnacti dny pretahoval
z ftp.muni.cz distribuci LaTeXu a zjistil, ze pochazi z cervna. Pritom
tusim v prvni polovine prosince vyslo nove vydani a zrcadlo CTAN na
ftp.muni.cz by melo fungovat s dennim nebo dvoudennim intervalem.
Jestli tomu dobre rozumim, tak z duvodu umrti se uz par tydnu nevrti a
zrcadleni (zrejme kvuli preplneni disku) nebezi. Je to tak? Pokud ano,
jake jsou prosim perspektivy? Pokud ne, v cem je problem se zrcadlenim?

Diky za odpoved a preji vsem pekny den

P.S. Prosincova ditribuce LaTeXu je k dispozici na URL
      ftp://ftp.vslib.cz/pub/tex/macros/latex

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic